Subject: FW: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 09:30:46 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Merike

From: Taavi Kikkas <[email-masked]>
Sent: Friday, February 9, 2024 9:26 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise
projekt. Kooskõlastustaotlus

Tere!

Saadame uuesti kooskõlastustaotluse seoses töö nr 2023-227 „Päärdu
metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt“.
Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EoPIqOWAEgpOpf0dHehAPX
AB8z8kG46Uuv5tR5POvpzz1Q?e=pQ3XHJ> 2023-227_Päärdu. Ehitusprojekt_V01

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.